Morgonstund har guld i mun.

Gissa vem som tycker det är superbra att jag går upp tidigt varje dag?
Just precis, Smilla.

Hon följer efter mig och kuttrar och spinner och pratar med mig vareviga morgon, och hon klänger så fort jag stannar. Hon är så gosig, min lilla Smillafis. ♥

Men hon tycker det är fruktansvärt tråkigt när jag sitter och pluggar, och jag - som för tillfället sitter och försöker nöta in Government and Elections in the US - håller med henne. Hade hellre suttit och myst med Smilla än läsa det här, men men, vad ska man göra? Det är ett krav att ha med notes till cultural studies-lektionerna också, trots allt.

Min lilla fis.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder <3

2010-10-11 @ 22:35:17
Postat av: Mamma

Vilka fiina bilder <3

2010-10-11 @ 22:44:21
Postat av: Mamma

Sorry, det första inlägget verkade inte komma med, så jag gjorde om det. Men två gånger blir väl dubbelt så bra?

2010-10-11 @ 22:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0