Kaffepaus [?]

Min Mama ser mig lite som en slav ibland, speciellt när hon ligger i sängen.

Mama
: Gabi...?
Jag: Ja?
Mama: Kan du göra kaffe åt mig?
Jag: ... *suuuuck*
Mama: ...
Jag: Jaja.
Mama: Gabi...? *ynklig röst*
Jag: Jaaa??
Mama: Ge mig mina telefoner.
Jag: *letar reda på telefonerna och slänger dem till [läs: på] Mama*
Mama: Men du... ahjajaaaajjjjjj min tutte... Släng inte mobilerna så där. *gnäll gnäll*
Jag: ... *går därifrån*
Mama: Men duuuu?
Jag: JA??
Mama: När du gjort kaffet häller du upp en halv kopp och kommer in hit och ger till mig.



Nu håller Mama's kaffe på att koka och hon pratar i telefon med Papa.
Och ja, hon har flera telefoner. Mama är, så snällt som jag döpt henne till, en mobilhora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0