Meh.

Nu sitter jag här och ska påbörja mina "notes" om "The Accidental Tourist". Är väl inte direkt sjukt pepp, men utan notes blir man inte godkänd och jag vill inte köra på något jag vet jag kan klara av.
Var länge sedan jag läste en bok som gjorde mig så jävla nedstämd. Inte ens "feel good"-slutet gjorde mig glad, kände mig bara allmänt miserabel genom hela boken.

Tänker aldrig ens se åt den boken igen efter tisdag - då vi kommer diskutera den - och funderar tillochmed på att bara packa ner den någonstans så jag inte behöver tänka på den igen.

Skjut mig, för nu måste jag analysera den.


P.S. Var sjukt länge sedan jag kollade på Lilo & Stitch, skäms på mig! D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0