"Detta fält måste fyllas i"

Det är så jävla tråkigt att plugga. Har muntlig tenta i morgon, jippi.
Kan jag inte bara få sätta mig ner i salen, säga "Fresh & Fruity: Blueberry & Apple" med min brittiska engelska och få ett godkänt bara för att jag är så söt? :(
"Fresh & Fruity: Blueberry & Apple" är btw mitt favorit-té. Det är bäst. ♥

I morgon ska jag träffa Ika efter tentan. Vi ska gå till the Body Shop. Tror nog jag kommer behöva lite tröstshopping, haha. Dessutom behöver jag nytt puder och en ny mascara.

Hmm, nej, American Cultural studies kallar på mig nu igen.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hoppas att muntliga tentan gick bra! :)



Och ja, du har rätt om Spice Girls. Inte snacka skit om dem! Haha.



Och tack förresten! :)

2010-10-18 @ 21:32:25
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Mama!

I agree ;) Söthet är klart underskattat som betygskriterium. Måste bero på att vi lever i en manlighetsprioriterande värld - män är ju inte så söta av naturen, så söthetskriterier skulle, gud förbjude, missgynna dem.

2010-10-29 @ 01:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0