Baby Goodbye.

Håller på och röjer i mitt rum samtidigt som jag lyssnar på en playlist med Danny och E.M.D. Skiter i vad andra tycker, jag gillare. :>
Jag undrar verkligen vart resten av mina Gloomybjörnar har tagit vägen... De måste ju vara någonstans, eller hur? Min vita, orange, röda och gula saknas. Det är fyra stycken. Jag har åtta, det btyder att hälften av min "samling" saknas. Fan. :c

Vill göra något med mina naglar, men vet inte vad.

Anyway, början på den här videon är så catchy! :D

Kommentarer
Postat av: Becka

AJ wow wo!

Jag har (hör och häpna) uppdaterat bloggen. Med en hälsning till dig. IT'S A SECRET!

2010-10-14 @ 23:56:05
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0