*suck*

Har varit fruktansvärt trött de senaste dagarna, och ändå har jag varit som mest kreativ de dagarna än jag varit på två veckor. Ironiskt, känner kreativiteten flyta men orkar knappt ens lyfta pennan för musklerna stretar emot.
Har en teori över att tröttheten beror på min inre stress över Tysklandresan om en vecka.
Är så rädd för att träffa Tieka, vill inte att hon ska tycka jag är skittråkig och fet. D:
Hahaha, tydligen är hon nervös med, vi blev "aaawwwww!":ade av alla i HHA-chatrummet när vi två började prata över hur nervösa vi var.

Visst fan ja, hade glömt att jag lovat att berätta så utförligt som möjligt om HHA här... Hhnnnnnnnnhhhhhhhhhh, får bli senare. *skjuta upp skjuta upppppppp*
Nu ska jag tvinga Mama att hjälpa mig boka hotell till min och Crystals Stockholmsresa.


Btw, vet att jag är sen men eftersom Borås Tidning påminde mig idag: R.I.P. Ronnie James Dio
Där försvann en legend och en högstadieidol...

Kommentarer
Postat av: Limpis

Hon kommer säkert som jag tycka att du är supersöt och jätterolig<3



rip Dio

2010-05-19 @ 19:21:58
URL: http://www.julinn-bigcheeks.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0