Ja, ser man på.



Fick ju som sagt mina Pokémonspel igår och har spenderat tid på att nörda dem. Är på andra gymmet i SoulSilver men har inte kommit så värst långt i Diamond än.
Är väl nostalgin över Silver som får mig att favorisera det spelet, haha.
Valde inte eldpokémonen i Diamond dock, vilket är första gången för mig. Eldpokémonen är en apa nämligen, och jag gillar inte apor. Valde vattenpokémonen istället, det är en pingvin. :3 Hade varit grymt med en eldpingvin dock, hohoho! ♥

Idag öser regnet ner och jag känner inte alls för att gå ut igen, men hundarna måste rastas än en gång, så så fort min iPod synkroniserat klart med mitt iTunes - var tvungen att återställa den till fabriksinställningarna eftersom den påstod att det var något fel på den - så ska jag ge mig ut i ministormen. Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0