Hej och hå.

Idag var jag en liten sväng nere på stan. Köpte lite nya trosor, en liten present till Ika som fyllde år igår - grattis! :D - och en handkräm + en ny body lotion på the Body Shop. Tack och lov att jag har ett klubbkort där, så mycket pengar som jag spenderar där, hahaha. Iaf, köpte deras Sweet Lemon Whip Body Lotion och Soft Hands Kind Heart Hand Cream. Hela citronserien doftar så ljuvligt att jag skulle kunna sniffa ihjäl mig på den! Handkrämen köpte jag för att Mama nämnt att hon behöver en ny handkräm och jag tänkte att hon kunde få prova min då. Jo, så är det ju alltid skönt att smörja in händerna ibland, så klart, hoho.

Jag är sjukt sugen på Pepsi, får se om jag pallrar mig iväg ner till Ica och köper mig en flaska. Egentligen så är jag inte så förtjust i godis och läsk längre, jag känner liksom inget behov av att peta i mig socker varje dag längre. Och sen om jag väl blir sugen och får tag på något sockrigt, då vill jag inte ha det efter ca 2 tuggor/klunkar. Min kropp har blivit sund av sig själv, eller något.
Det är väldigt praktiskt, för när jag väl blir sugen så kan jag för det mesta bara ignorera det och det tjänar jag pengar på. Och har jag väl köpt något tar det tid för det att ta slut, det tjänar jag också pengar på.

Meh, tror jag börjar få PMS, känner mig så irriterad på saker och ting. Mest irriterad är jag just nu på att Papa kollar på TV, ljudet stör mig, haha...

Kommentarer
Postat av: Appon

Sorry, jag har dålig hörsel

2010-03-24 @ 21:45:07
Postat av: Limpis

Åh hå hå. Det luktar ju unnderbart, och handkrämen är lovely! Du, jag funderar på det. Kan vi ta gbg en annan dag och gå på stan i Borås istället på lördag? Alla tjejor ska ju ses sedan på kvällen vid 18 och jag behöver nog sova ut till minst tolv efter en mycket hård vecka. Så jag tänkte en dag utan tidspress? Men ses på stan med Ikis? PUSS<333

2010-03-24 @ 22:14:58
URL: http://www.julinn-bigcheeks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0