Bla bla bla.

En sak som jag verkligen stör mig på är BH för storbystade kvinnor. Bara för att man har stora bröst vill man väl inte ha en skitful tant-BH? Och sen bara för att man har stora bröst betyder det ju inte att man har feta axlar, så varför görs axelbanden så jävla långa på det kortaste stället?
Vafan, jag har stora bröst, är liten runt bröstkorgen och har smala axlar, har inte jag rätt till en snygg BH som inte kostar 1000:-? Seriöst, är så trött på att vara tvungen att korta mina axelband med säkerhetsnålar bara för att få tillräckligt med stöd. Jag valde inte den här kupstorleken, sluta behandla mig som ett missfoster, jävla BH-tillverkare!
Jag vill inte ha en mil långa band, noll push-up och feta axelband. Jag är 20, jag vill inte bara ha stöd, jag vill se snygg ut.

Sen så tror jag min dator börjat sjunga på sin sista vers. Den bara hänger sig, hakar och har börjat uppföra sig konstigt vid start. Ska börja lägga över musik jag inte lyssnar på - för att spara plats samt förhoppningsvis få min dator att jobba snabbare - på min största hårddisk... oh wait, sladden till den är ju trasig så den funkar ju inte. Så underbart.

FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0