Inlägg 9.

Ooooooo, vad ont jag har! Har ny säng och min rygg är ju en sån där rolig sort att minsta lilla förändring i sovunderlag = ryggen går sönder. Har blivit iproppad ganska starka smärtstillande av Mama och väntar nu på att de ska börja verka. Jag känner mig som en gammal tant, på en natt åldrades jag 50 år och jag som varit så hispig över att just ha fyllt 20, haha...
Ryggontet stoppade mig inte från att åka till min tandläkare Richard ute i Svenljunga idag dock. Han kollade mina tänder, röntgade dem [var tvungen att röntga innan tandställningen kan tas bort, bara för att se att allt är helt inne i käken osv] samt slipade till undertanden som blev lite trasig under överfallet. Den har varit lite taggig men nu är den slät och mysig igen! :)
Sen åkte jag och Mama till the Body Shop i Borås där jag använde 2 presentcheckar och införskaffade mig en ny ansiktskräm.
Såhär ser den ut:


Vitamin E-produkterna på the Body Shop är jättebra för hyn för folk mellan 20 och 30 då den hjälper till att lagra fukt som håller huden mjuk och elastisk längre! :)
Så luktar den jättegott också och är jättebra att ha under foundation. Att den är rosa är bara ett stort plus det med, haha. Den kostar 125:- och är väldigt dryg och lättapplicerad så man behöver inte ta mycket när man använder den.

På tal om the Body Shop så har de en ny kollektion som kommer ut nu i vår. Sweet Lemon heter den och som namnet anger är det citrondoft på produkterna. Toppen för mig som alltid älskat allt som har med citroner att göra! :D Fick hem min nyhetstidning från the Body Shop igår och när jag öppnade den hade de ett helt gult uppslag. Så fräscht! Blir alltid så glad av gult.


Dock kommer det säkert vara som deras hallondoft de hade förra året att de bara har den en begränsad tid... Sånt är så synd för det är bara de allra godaste dofterna de gör så med. Så irriterande att man blir hooked på något och sen försvinner det bara. Jaja, jag är iaf pepp på citrondoften! Hoppas den inte luktar diskmedel, hahaha.

Nu ska jag krypa ner i sängen och plugga japanska. Ryggen orkar inte mer nu så dags att kasta in handduken och vara lite aktiv med studierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0