Inlägg 6.

Hallå bloggen!
Lite nattbloggning i vanlig ordning! Jag kan informera alla läsare om att jag nu mår bättre [jag har kommit fram till att yrheten berodde på att jag inte tagit mina antidepressiva på 2 dagar] [ooooooops] men jag hittade en karta med ett piller i so I'm back on track again! b(OuO)d
För övrigt så fick Smilla just en så kraftig nysattack inne i badrummet att Bebis vaknade ur sin sömn här bredvid mig och förvånat tittade i riktning mot badrummet. Tror det här håller på att bli en kattblogg, jag borde nog hitta något annat att prata om...

Jaja! Ska träffa Limpis lite senare idag, ska bli skoj! Ska inte shoppa något - om jag inte hittar något jag verkligen behöver - för jag tänker försöka vara lite ekonomisk den här månaden. Sätter 100:- på att jag misslyckas dock, haha. Nu är frågan bara vad jag ska ha på mig, har ingen aning om vad som ligger i tvätten och vad som finns i mina garderober, men det löser sig nog. Det brukar liksom göra det. Visst, det har funnits dagar då jag inte kunnat bestämma mig för vad jag ska ha på mig och då har jag bara gått och lagt mig igen, men den här gången har jag ju något viktigt att göra så får lösa klädproblemet så smidigt som möjligt.

Min nya bok borde komma hit någon gång i veckan. Oroade mig lite över att den skulle komma nästa vecka, men det verkar som om detta inte är fallet. Har dock bestämt mig för att inte läsa den förrän jag är klar med alla tentor, som en liten morot liksom!

Har lite tråkigt nu, ska nog läsa lite japanska och slappa lite tills jag blir trött på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0