Inlägg 4.

Sitter här, i min säng och lyssnar på Lady GaGa. Mår inte så bra för tillfället, mår illa än en gång. Undrar verkligen vad det är för fel på min mage för jag får knappt ner något längre. Eller så får jag ner mat och sen mår jag bara skit. Och det är inte matångest, för det vet jag hur det känns, har slagits mot det sen jag var ca 7 år liksom. Det här är annorlunda. Fast just nu så har jag lite matångest också, åt mer än jag vanligtvis gör ikväll, för jag kände liksom att "Äh, vafan, vem vet när jag kommer vara hungrig igen nästa gång?". Mama hade gjort potatisgratäng och jag vet att jag hatar potatis men potatisgratäng är bara så jävla gott. Herregud, dör av hur gott det är.
Önskar jag inte hade läst ut min nya bok så snabbt, för jag kan inte hitta de andra jag fick i julklapp [har tömt rummet eftersom vi lagt nytt golv här inne och allt ligger i kassar i syrrans gamla rum] och fortsättningen kommer inte komma med posten förrän typ nästa vecka eller så. Så går det när man insisterar på att tjäna 50:- genom att betälla boken online ist för att kila ner till en bokhandel och köpa den direkt. Jaja, skit samma, haha. Får roa mig på annat håll, typ plugga eller så. Iofs är det inte särskilt kul att plugga, speciellt inte det jag missade när jag var frånvarande från lektionerna på slutet pga att jag behövde vila upp mig och läka.

Jävlar, blir snart gammal. Lämnar tonåren om några dagar, vill inte växa upp. Systembolaget intresserar inte mig längre heller, klarar mig utmärkt utan alkohol. Snart får man väl skaffa seriöst jobb, gifta sig och skaffa barn. Falla in i systemet och skit. Fyfan. På sätt och vis är det väl inget fel med det, men jag vill göra något av mitt liv, inte bara vandra omkring och vara som alla andra. Äsch, löser sig säkert, menar, man behöver inte få en kris bara för att man blir/passerar 20. Se på Andie, han har klarat sig ganska bra hittills liksom. :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0