Inlägg 10.

Jag älskar att pussas.
Allvarligt, det är bland det bästa jag vet, men eftersom jag inte har en pojkvän atm - och letar faktiskt inte heller - så är det mina djur som får alla pussar. Vet inte vad det är med mig, men ni vet den där känslan man kan få att man bara vill ha sönder eller slå något som är gulligt bara för att det är så gulligt? Tja, jag får ibland för mig att jag måste slicka min minstingkisse Smilla på nosen bara för att hon just är så oemotståndligt söt.
Just nu ligger hon i huvudändan av min säng och tittar fundersamt på mina tår eftersom jag knäcker lederna i dem - en dålig vana jag har, men vafan, om jag nu kan knäcka tårna på högerfoten bara genom att böja dem, så varför inte göra det? - och jag vill bara lyfta upp henne och krama henne hårt, haha.
Jaja, nog med sadistiska uttalanden, jag har tentor i japanska att plugga på till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0