De tre senaste dagarna.

Den här helgen har sugit musten ur mig lite. Det är verkligen sjukt jobbigt att flytta.
I fredags var vi inne i det nya huset och jag tömde 4 kassar med CD-skivor och DVD-filmer och ställde allt sånt i ordning.
... tills jag insåg att jag hade slut på hyllplan i min bokhylla jag har DVD:er i. Så på lördagen bar det av till IKEA i Linköping tillsammans med Mama och det var ju... roligt. Hatar IKEA så hårt. Efter IKEA-vistelsen åkte vi tillbaka till Motala där jag gjorde klart det jag hade börjat på dagen innan, sen åkte vi tillbaka till vårt nuvarande "hem" - vilket är vårt sommarställe - och där åt vi och kollade sen på den första otecknade Asterix-filmen. På franska, så klart.
Idag var det mer plock och uppackning och röj inne i det nya huset, och jag städade ur en hel byrå och slängde det mesta.
Det låter kanske inte mycket, men det tar på krafterna, det gör det.

När vi kom tillbaka till sommarstället åt Mama fläskkotletter och potatissallad och jag åt en broccoligratäng. Nemi ville ha Mamas kotletter.



Och när jag ändå är igång kan jag lika gärna langa bild på smörgåstårtan jag och Mama åt en varsin av i fredags:

Om nom nom.

Nej, nu är jag så trött så jag ska gå och ta bort mitt smink, hjälpa Mama med något hon har tjatat om under hela det här inlägget och sen stupa i säng.

Kommentarer
Postat av: Mama!

Störtskön bild på Nimsa!

2010-08-23 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0