De plöjer ute på fälten runt vårt sommarställe.

Idag har jag mest bara spelat Pokémon SoulSilver. Kan inte göra så värst mycket förrän i morgon. I morgon kan jag nämligen köpa mig en eldsten och äntligen utveckla min Vulpix till en Ninetales. c: Har mest bara spenderat dagen med att levla upp min Arbok, ska ge mig på min Pidgeot sen också. Måste ha ett starkt gäng Pokémon när man ska möta Elitfyran. Har skjutit upp att slåss mot dem jävligt mycket eftersom jag vill ha Pokémon jag vet kommer spöa dem.

Tydligen ska vi in till Motala idag igen, har Mama fått för sig. Vi får ta med extra hyllplan till min ena bokhylla då, så jag kan börja ställa in böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0