Inlägg 2.

Känner mig produktiv och pratglad idag, så blir ett till inlägg idag! Mama och jag var ute och köpte de sista julklapparna tidigare idag. Det var mysigt, tycker om min mama. ♥ Jag köpte min älskade foundation på mitt älskade the Body Shop och mama köpte julklappar i lite olika affärer [julklappar som jag ska slå in snart eftersom hon ska ut och handla med papa snart]. Vi var och tog en lunchfika på Wayne's också, samt sprang in i Sandra, var verkligen ett tag sen jag senast träffade henne! Hon hoppade på mig inne på Akademibokhandeln, haha. ♥
Hmmmmm, ja, så snart föräldrarna har lämnat huset ska jag ockupera köksbordet och slå in julklappar. Brukar vanligtvis slå in julklappar på mitt golv, men har lite ont om golvyta för tillfället, hehe [stökigt rum x3000 typ].
Ooo, märks att jag gått och blivit ovan vid kaffe igen, är helt skakig i händerna efter att ha druckit en Mocha på Wanye's, hahaha.

Här är en bild på mig och min minsting Nemi [sjukt osmickrande bild på oss båda]:


Ooo, min lilla stumpa!


Sen pussades jag med min yngsta kissekott, Smilla [hahaha, jämför storleken på Nemi och Smilla...]:


Haha, fint med snöret som sticker ut där. :'D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tre fina tjejer i ett och samma inlägg :-)

2009-12-24 @ 22:13:51
Postat av: Jimmy

Hej! Vet inte varför ja känner igen dig, kan inte komma på det. Måste säga oxå de att du är riktigt fin.

Ja menar det, blev typ såld första bilden ja såg på dig :O

Heter Sparkplug på bdb btw, har kommenterat innan.

Have a nice day! :)

2010-02-25 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0