Här igen!

Idag är det nyårsafton. Nnnnnnnnnn. Nyårsaftonnnnnnnnn. Anyway, kom hem från Twiggy igår efter att ha bott lite hemma hos henne, hennes broder och hennes fader. Första gången jag är hos henne som vi inte åkt in till stan [Stockholm]. Vi har mest bara sovit, kollat på TV, ätit, tittat på när Jesper spelat TV-spel och sovit.
Jesper och jag jämförde bilder på våra ansikten när de var sönderslagna med hjälp av foton i våra mobiler. Jag vann.
Ja, vi var ju en sväng i Tumba också, jag och Twiggy, [glömmer alltid bort vad det heter, kallar det ständigt Pumba eller Tumla :c] och då bytte vi ju pendel inne i stadaaaa men det gilltas inte. Så var det ju det med bion också... Vi skulle se Avatar på biografen i Jakobsberg men de var fail och hade fått tekniska problem och kunde inte visa just Avatar. Så vi åkte hem igen.
Tumbaäventyret grundades i det faktum att jag skulle hämta hem en ny liten vän som visade sig vara lika stor som jag själv om jag kryper ihop. En 13 kilo tung Stitch-plushie fick åka med mig hem igår och det var inte lätt inte! Inte lätt. Men han är så fin så.

Kan som vanligt inte sova. Kan inte heller äta, mår bara dåligt. Har tappat lusten för godis, det enda jag blir sugen på är Dr Pepper. Känns jävligt konstigt.
Men!
Jag har börjat läsa och skriva idiotiska dikter igen, det är iaf en framgång!
Men jag önskar jag bodde i Stockholm så jag kunde plugga koreanska, sjukt gulligt språk. Japanskan går för tillfället bra dock, fattar faktiskt vad jag håller på med, så känns jobbigt att vara "språkotrogen" och vilja läsa ett annat språk.

Aaaaaaaah, jag vill shoppa! Jag vill gå på bio! Jag vill umgås med tjejgänget! Jag vill tillbaka till Stockholm!
Jag vill sova.
Men, jag ska nog lägga mig tillrätta i min säng igen och fortsätta läsa min bok. Borde skaffa fortsättningen så snart som möjligt.





P.S. Jag har lyckats behålla över hälften av mitt studiebidrag jag fick i december! Det är bara ca en vecka, men jösses vilken framgång!

Kommentarer
Postat av: Limpis

Vi måste ses! måste måste måste!!! <3

2009-12-31 @ 13:26:17
URL: http://julinn-bigcheeks.blogspot.com/
Postat av: Gabi

Limpis: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ;_;<3 Kan du inom de närmaste dagarna?

2009-12-31 @ 19:28:04
URL: http://gisforgabi.blogg.se/
Postat av: Limpis

tisdag?

2010-01-03 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0